Παρασκευή 15 Αυγούστου 2008

Ρεκβιεμ σε 25 ανάσες










Μονός στο δωμάτιο με τον θάνατο αγκαλιά

Σε 25 ανάσες πεθαίνω

Κουνιέται το κεφάλι μου, θολώνουν τα γυαλιά

Σε 24 ανάσες πεθαίνω

Ο ήλιος με καλύπτει, στις πλάτες μου φτερά

Σε 23 ανάσες πεθαίνω

Του στρέφω το βλήμα μου και αυτός με χαιρετά

Σε 22 ανάσες πεθαίνω

Ο ουρανός είναι πράσινος, η γη πορτοκαλί

Σε 21 ανάσες πεθαίνω

Μου παίζει ένας πίθηκος μελώδια απαλή

Σε 20 ανάσες πεθαίνω

Η ζωντάνια γύρω μου κοντεύει να εκραγεί

Σε 19 ανάσες πεθαίνω

Θεέ μου, τον παράδεισο ξανάφερες στην γη

Σε 18 ανάσες πεθαίνω

Μια πεταλούδα μου χαϊδεύει τα μαλιά

Σε 17 ανάσες πεθαίνω

Μα κάτι παράξενο νιώθω στην κοιλία

Σε 16 ανάσες πεθαίνω

Σκάνε τα ρουθούνια μου, το σώμα μου πονεί

Σε 15 ανάσες πεθαίνω

Το στόμα μου τραυλίζει, χάνεται η φωνή

Σε 14 ανάσες πεθαίνω

Το ταβάνι με πλακώνει, το σπίτι με πατά

Σε 13 ανάσες πεθαίνω

Ένα μαυροπούλι στα νύχια με κρατά

Σε 12 ανάσες πεθαίνω

Σκαθάρια άπτον λαιμό μου βγαίνουν στην σειρά

Σε 11 ανάσες πεθαίνω

Δαίμονες με κυνηγών στο νερό και στην ξηρό

Σε 10 ανάσες πεθαίνω

Διαστέλλονται οι κόρες, τρέμει το κορμί

Σε 9 ανάσες πεθαίνω

Αρχίζω να παραμιλά δίχως αφορμή

Σε 8 ανάσες πεθαίνω

Περνώ την μαμά μου, ξέχνα τον αριθμό

Σε 7 ανάσες πεθαίνω

Το ακουστικό μου πέφτει, σαν από σεισμό

Σε 6 ανάσες πεθαίνω

Ξαπλώνω στο πάτωμα, η όψη μου χλομή

Σε 5 ανάσες πεθαίνω

Ρίγος με πιάνει, το σώμα μου πόνεϊ

Σε 4 ανάσες πεθαίνω

Άκου βήματα επάνω στο χαλί

Σε 3 ανάσες πεθαίνω

Ένας μαυροφορεμένος άντρας με καλεί

Σε 2 ανάσες πεθαίνω

Του δίνω το χέρι και τραβώ κατά ‘κει

Στην επόμενη ανάσα πεθαίνω…


Η μανά μου κλαίει, το χωριό μου πενθεί

Σαν την άλλη μέρα οι εφημερίδες

Γράφουν για κάποιον ναρκομανή



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

hi "poiiti tis plateias" ipa na sou afisw proti fora(k mallon teleftea) ena sxolio giati dn kserw pws ta kataferes(!) me to ligosto mialo pou exeis alla arketa kalo to poiima sou. ena apo ta elaxista sou pou ine kala k to mono pou mou travikse tin prosoxi...

Bravo... fenete oti pou k pou doulevei epikodomitika o egefalos sou

magusta

Ο ποιητής της πλατείας είπε...

efxaristw kali mou magusta

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

wraio to poihma