Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Waking up
























Ειναι απιθανο το τι λεει κανεις τα πρωτα λεπτα αφου ξυπνησει. Εγω τουλαχιστον οταν ξυπναω βρισκομαι σε μια πολυ παραξενη κατασταση. Κατι μεταξυ νιρβανας και ημικρανιας. Ετσι, το τι μπορεις να ακουσεις εκεινη την στιγμη ειναι απιστευτο!
Τις προαλλες, μετα απο εναν πολυ δυσκολο υπνο, ξυπναω( ξυπναω; λεμε τωρα! ) και βλεπω την μητερα μου στο δωματιο. Και αρχιζω να τις λεω:
"Μαμα, δεν ειναι απαισια η φυση;"
"Γιατι το λες αυτο;" μου λεει
"Γιατι, ρε μανα, παμε να κοιμηθουμε, απολαμβανουμε τον τοσο χαλαρωτικο αισθημα του υπνου, και οταν ξυπναμε, ειμαστε λες και ηπιαμε την μιση Ρωσια σε βοτκα.
Μετα παμε να φαμε ενα καρπουζι, απολαμβανουμε το πιο νοστιμο φρουτο του κοσμου, αλλα καθε τρεις και λιγο πρεπει να φτυνουμε τα καταραμενα τα κουκουτσια.
Παμε να χεσουμε, και μαζι με την ανακουφηση, νοιωθουμε και τον πονο οταν τα σκατα ανοιγουν την τρυπα (ετσι ακριβως).
Κανουμε σεξ, την πιο απλαυστικη πραξη στον κοσμο, και παμε στο γιατρο και μας λεει οτι εχουμε εϊτζ."



Καλα που δεν ειπα "ΜΑΛΑΚΑ ΑΔΑΜ, ΑΣΕ ΤΟ ΜΗΛΟ ΚΑΤΩ!!!"

1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

Καλά κι εγώ έχω κάνει άκυρες συζητήσεις με την μάνα μου, αλλά αυτό με το σκατό...ήταν το κάτι άλλο...
Καλή σου μέρα.