Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Chronicles of Pampelonia

Ενα πολυ καλο μαθημα πολιτικης επιστημης απο εναν τυπο που στο YouTube εχει το καναλι Druesling. Αν και ειναι λιγο απλοποιημενο, προσπαθει να μας ενταξει στην ουτοπιστικη λογικη και παραλογια του αναρχισμου, καθως και το πως αυτος μπορει να επελθει.
Προσωπικα, διαφωνω πληρως με το αν θα μπορεσει καποτε ο ανθρωπος να φτασει σε αυτο το επιπεδο το οποιο περιγραφει το πρωτο βιντεο.

I. Anarchy


II. Anomie (αν και νομιζω πως γραφεται anomy)


III. Feudalism

3 σχόλια:

sexpistols.gege είπε...

Καλησπέρα φίλτατε ποιητή.
Έχω την εντύπωση πως στην προσπάθεια απλοποίησης της έννοιας του αναρχισμού η αλυσίδα των συνεπαγωγών που κάνει ο αφηγητής κάπου είναι αυθαίρετη. Παράδειγμα μας λέει οτι αν με καποιο μαγικό τρόπο η ομάδα C αποκτήσει όπλα οι άλλές ομάδες θα αντιδράσουν ενάντια της. Όμως πως θα το κάνουν αυτό; Θα αποκτήσουν και αυτές όπλα. Άρα ερχόμαστε πάλι στην αρχή ή φτάνουμε σε μια κατάσταση φεούδων. Δεν έχω διαβάσει Μπακούνιν και δεν ξέρω αν η δικιά του φόρμα στέκει, αλλά αν ο αναρχισμός ουτοπικά θα ήταν όπως τον παρουσιάζει το βιδεον , εμένα ούτε καν έτσι μου φαντάζει ελκιστικός.

ΥΓ: thnx για το link στη μπάρα με τα blogs, ανταποδίδω οσονούπω.

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Καλε μου φιλε,
ο τυπος μιλαει για μια εντελως ουτοπικη κατασταση. Αυτο που προσεξες ηταν τομ λιγοτερο. Σκεψου καποια γειτονικη χωρα να ηθελε να εισβαλει στη Παμπελονια. Τι θα κανανε τοτε? Θα γινοταν η Παμπελονια, Αμπελονια! Απλως, ειναι μια πολλη πολλη ευχαριστη ουτοπικη πολιτικη ιστορια, για να περναμε τον χρονο μας.