Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Masters Of War


Song lyrics | Masters Of War lyrics

Κοπιαστε του πολεμου αρχοντες
φτιαχνετε οπλα
κατασκευαζεται αεροπλανα ολεθρου
σκαρφιζεστε τεραστιες βομβες
εσεις που κρυβεστε πισω απο τοιχους
εσεις που κρυβεστε πισω απο θρανια
θελω να ξερετε
μπορω να δω πισω απο τις μασκες σας

Εσεις που δεν κανατε τιποτα
μα σπειρατε την καταστοφη
παιζεται με τον κοσμο μου
λες και ειναι παιχνιδι
οπλισατε το χερι μου
και χαθικατε μετα
οταν επεσαν οι σφαιρες

Σαν αλλοι Ιουδες
ψευδεστε και εξαπατατε
"ο πολεμος θα θριαμβευσει"
θελετε να πιστεψω
μα εγω βλεπω μεσα στα ματια σας
μες στο μυαλο σας
οπως μπορω να δω μεσα απ'το νερο
οτι νομιζεται πως δεν ξερω

Πατιστε την σκανδαλη
για αυτους που θα πυροβολησουν
και μετα γυριστε και καμαρωστε
Οταν ο θανατος κερδιζει
κρυφτειτε στο αρχοντικο σας
καθως το αιμα των νεων
τρεχει απο τις πληγες
και θαβετε στην λασπη

Πεταξατε την αισχροτερη καταρα
που εχει ποτε ειπωθει
Φοβαμαι να φερω
σε εναν κοσμο
απειλητικο το παιδι μου
αγενητο και ανωνυμο
Δεν αξιζεται
το αιμα στις φλεβες σας

Ποσα μπορει να ξερω;
Δεν ειμαι ειδικος
Μπορει να λετε πως ειμαι νεος
Μπορει να λετε πως ειμαι ασχετος
Μα ενα ξερω
αν και νεοτερος σας
ο θεος δεν προκειται
να ξεχασει τις πραξεις σας

Μια ερωτηση να σας κανω
πιστευεται οτι τα λεφτα ειναι αρκετα
για να αγορασετε την συγχωρηση
Αληθεια το πιστευετε;
Νομιζω οτι βρειτε
οταν περασετε τα διοδια του θανατου
τα χρηματα που κανατε
μα ποτε δεν θα αγορασετε την ψυχη σας

Ελπιζω να πεθανετε
και να πεθανετε συντομα
Θα ακολουθησω την λειψανοθηκη σας
στο ωχρο απογευμα
Και θα ειμαι εκει οταν κατεβαζουν
την κασα σας στο χωμα
Και θα σταθω πανω απο τον ταφο σας
ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΙΒΑΙΩΘΩ ΠΩΣ ΕΙΣΤΑΙ ΝΕΚΡΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: