Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008




Ξερω οτι δεν εχει σχεση με την ποιηση και ολα αυτα, αλλα ειπαμε απο εδω δεν θα μειλαμε μονο για ενα θεμα. Εξαλου, δεν ειμαι ποιητης. Ο Ποιητης της Πλατειας μου δινει τα ποιηματα και εγω απλα τα γραφω. Αν σας εγραφα εγω ποιηματα θα ειχατε φρηξει...
Anyway, ο βραβευμενος με νομπελ οικονομιας Ρομπερ Μουντελ ειπε ,επιτελους, αυτο που πρεπει να κανει η Κεντρικη Ευρωπαϊκη Τραπεζα κατα την γνωμη μου και το ελεγα απο την αρχη,αλλα οταν εχεις παρει νομπελ σε ακουνε ελαφρως προσεχτικοτερα.
Ουσιαστικα, περοτρυνε την ΕΚΤ να μην πολυσκοτιζεται με τον πλυθωρισμο αλλα με το επιπεδο ισοτιμιας του ευρω με το δολλαριου. Χρησιμοποιοντας το επιτοκιο ως εργαλειο αλλα και καποιους πιο επικερδεις τροπους, οπως η αγορα ομολογων του αμερικανικου δημοσιου, θα μπορουσαν να πετυχουν λαμπρα αποτελεσματα.
Αλλα πουουουου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: