Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Basket sucks!!!




Πηγα τις προαλλες στο μπασκετ οταν επαιζε ο βαζελος με μια ξενη ομαδα (ουτε που θυμαμαι). Αλλα, εγω ο δυσμοιρος, ουτε μπασκετ παρακολουθω, ουτε καν μου αρεσει, ουτε παναθηναϊκος δεν ειμαι. Ενας φιλος μου μου ειπε να παμε.
Οπως ηταν φυσικο βαρεθηκα την ζωη μου!
Να φανταστιτε μια φορα εδοσε ενας πασα σε εναν αλλον που ηταν πιο μπροστα απο τον τελευταιο αμυντικο της αλλης ομαδας, κι εγω φωναζα OFFSIDE OFFSIDE!!!
Αφου εγινα, λοιπον, λιγο ρεζιλι, αποφασισα να μην παρακολουθω τον αγωνα (μονο τις μαζορετες) και να βλεπω στα ταμπλο ποτε θα τελειωσει δευτερο ημιχρονο να φυγουμε απο αυτο το καταραμενο γηπεδο.
Ωσπου τελικα τελιωνει το δευτερο ημιχρονο και λεω στον φιλο μου να φυγουμε. Τοτε εκεινος με πληροφορησε οτι αυτο το αγιο αθλημα δεν ειχε δυο ημιχρονα αλλα τεσσερεις περιοδους.

Και, αντι να συγκλονιστω, αρχισα να γελαω. Να γελαω με την καρδια μου. Ειχα καιρο να γελασω ετσι.

Μα περιοδους????;;;;;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΛΛΗ ΛΕΞΗ;
οκ, μπορει να ειμαι αντρας και το μυαλο μου να γυρναει διαρκως γυρο απο το σεξ και να σκεφτομαι με το κατω κεφαλι κλπ κλπ, αλλα αυτοι δεν μπορουσαν να βρουν αλλη λεξη;
Απο τις τοσες εκατονταδες χιλιαδες λεξεις της Ελληνικης γλωσσας, αυτην την συγκεκριμενη βρηκαν;
Και φαντασου:

Παρασκευη βραδυ ερχεται και η γκομενα και θελει να κανετε τρελιτσες. Και τι της λες;
Σορρυ μωρο, μολις αρχισε η τριτη περιοδος;

Εισαι στο γηπεδο και θες να πας για πιπι. Τι κανεις;
Περιμενεις να τελειωσει η περιοδος;

Και φανταζεστε τον εκφωνητη;
"Βρισκομαστε στην δευτερη περιοδο και ο χρονος ΚΥΛΑΕΙ..."
"... και παιρνει την μπαλλα ο ταδε που σε αυτην την περιοδο ειναι πολυ δραστηριος"
"θα περιμενουμε μεχρι το τελος της περιοδου για να δουμε ποιος θα ειναι ο καλυτερος"
"ο ταδε ηταν στον παγκο καθ'ολη την διαρκεια της περιοδου και συζητουσε με τον προπονητη"

Και οταν τελειωνουν οι περιοδοι, τι κανουν;
Βγαζουν το ταμπον;

Και αν διακοπει η περιοδος;
Ποιος μενει εγκυος;

Και οταν πεταει η ομαδα, τι συμβαινει;
Εχουν βαλει allways με φτερα;



;p

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Φίλε Ποιήτη σε καταλαβαίνω και εγώ στην πλατεία προτιμούσα να παίζω ποδόσφαιρο και όχι μπάσκετ.

Όμως στην σημερινή παγκοσποιημένη εποχή το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα δεν είναι ωραίο, το έχουν καταντήσει του κώλου, γιατί όλοι οι πρόεδροι των ομάδων δεν το βλέπουν σαν κάτι θεαματικό αλλά μόνο για το κέρδος.

Τι να μου πεί ο Κόκκαλης, ο Ντέμης και ο Ζαγοράκης.


Εξαίρεση αποτελεί το Ελληνικό Μπάσκετ που μπορεί να έχει υποβαθμιστεί αλλά έχει προσφέρει καλύτερες και πιο βαθιές συγκινήσεις στον Αθλητισμό.

Σου προτείνω να πας στο γήπεδο του Σπόρτινγκ και θα γουστάρεις η στο ΣΕΦ, τρομερά γήπεδα(νιώθεις ότι είσαι σε ένα σπουδαίο μέρος).

Στο ΟΑΚΑ έχω πάει είναι το χειρότερο γήπεδο με διαφορά(δεν έχει ακουστική και έχει χάλια φωτισμό)

Να είσαι καλά και θα σου αφιερώσω ένα στίχο απο ένα φίλο κάφρο ποιητή.

Αν έχεις μωρό μου περιόδο
δεν τρέχει μία
θα βρούμε άλλη δίοδο

Με χαιρετισμούς απο μια πλατεία στην Ζάκυνθο

Ο ποιητής της πλατείας είπε...

Το ξερω πως στην Ελλαδα ειναι καλυτερο το μπασκετ απο το ποδοσφαιρο, αλλα τι να κανω; Δεν μ'αρεσει το μπασκετ ετσι κι αλλιως. Ακομα κι αν ειναι ΝΒΑ ακομα κι αν ειναι τελικος παγκοσμιου κυπελου. ΤΟ ΒΑΡΙΕΜΑΙ.
ολα ειναι τοσο ρευστα. καλαθι απο δω καλαθι απο κει. αντε να γινει κανενα τριποντο για να ξεσηκωθεις.
ασε το αλλο...
με το που ο ενας παιχτης χαϊδεψει το χερι του αλλου, φφρρρρ ο διαιτητης. ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΟΡΑΚΙ, δεν γινεται που δεν γινεται παιχνιδι ασε μας να δουμε λιγο ξυλο!!!!!!!λολ
δεν ειμαι λατρης της βιας αλλα το μπασκετ νομιζω πως ειναι πολυ φλωρικο.
anyway, το εχω ακουσει απειρες φορες αυτο το ποιημα σε πολλες παραλαγες.
Υ.Γ. σε ποιο μερος της Ζακυνθου εισαι;
πριν 2 χρονια ειχα παει στο αργασι(ή καπως ετσι)

mahler76 είπε...

έχετε και εσείς οι str8 τα προβλήματά σας χαχαχα

οΙ 4 ΠΕΡΊΟΔΟΙ έγιναν για να μοιάζει περισσότερο με το ΝΒΑ και να μπορούν οι παίκτες τους να προσαρμόζονται γρηγορότερα όταν έρχονται εδώ. PLUS τέσσερις περίοδοι σημαίνει περισσότερα διαλέγματα για διαφημίσεις όποτε λογικό.

Τώρα το περίοδος είναι χρονική περίοδος αλλά που να το λένε όλο λένε μόνο το τελευταίο. Τώρα αν αυτό σου φέρνει στο νού την περίοδο της γκόμενας ε τι να πώ lolololol είσαι φοβερός.

Ανώνυμος είπε...

a re poiiti,oraia perasame ekeini tin mera k min paraponiese.k mazoretes eidame k podosfairo epipedou champions league eidame amesos meta.oraia itan...

A eftiaksa k go blog! http://toumpanologio.blogspot.com/

Loulis

Ο ποιητής της πλατείας είπε...

mahler asta na pane! eisai polu tuxeros. akoume pou sou lew!

louli epitelous agori mou! epitelous!!!
twra mporeis na mou afineis comments xwris na grafeis loulis alla katesftian to blog sou ekei pou leei epilogi tautotitas nomizw.

Ανώνυμος είπε...

Εχω πειστεί πως η κάθε λέξη φέρνει στο μυαλό του κάθε ανθρώπου κάτι άλλο, ανάλογα με τις εμπειρίες του. Πχ εμένα αν σε καιρό εξεταστικής μου έλεγε η κοπέλα μου ότι έχει περίοδο, θα σκεφτόμουν ότι μπορώ άνετα να βρώ τη σύχνότητα αντιστρέφοντας και στη συνέχει να υπολογίσω τη διάρκεια του σήματος... Και για να καταλάβεις και εσύ η περίοδος είναι μια λέξη που χρησιμοποιείται πολύ στη φυσική, στα τηλεπικοινωνιακά κλπ..